Αντιπαραβάλει το εκρεμές του Φουκώ με τους περιστρεφόμενους δερβίσηδες, χώνεται σε εγκαταλελειμμένα ερείπια για να τους παίξει παραδοσιακή μουσική να ανασάνουν και στο μοντέρνο ανίψι που τον κατηγορεί για μπανάλ απαντά «προτιμώ τη δική μου τη μπανάλ από τη δική σου την εικονική πραγματικότητα».
Γκιουνερί Ίτσογλου: Ο άνθρωπος της καρδιάς
Αντιπαραβάλει το εκρεμές του Φουκώ με τους περιστρεφόμενους δερβίσηδες, χώνεται σε εγκαταλελειμμένα ερείπια για να τους παίξει παραδοσιακή μουσική να ανασάνουν και στο μοντέρνο ανίψι που τον κατηγορεί για μπανάλ απαντά «προτιμώ τη δική μου τη μπανάλ από τη δική σου την εικονική πραγματικότητα».


PΩMANOY MEΛΩΔOY 5
Μνήμη Ναπολέοντα Λαπαθιώτη
πέθανε κι η παλιά ζωή.


Τέος Ρόμβος: Γεώργιος Νέγρος, Ο Τίγρης του Αιγαίου


A tree fell and woke up Turkey (in english)


Σαπφώ: Έδυσε μεν η σελήνη...


"Μαύροι Κύκνοι: Η Επίδραση του απολύτως απίθανου", του Νασίμ Νίκολας Τάλεμπ


Επικούριο


Μάλλον


ΜΥΘΟΣ


Τσάου Συεσίν- από την 'Ιστορία της Πέτρας', 'Ονειρο Κόκκινων Δωματίων'
Cao Xueqin1715;―1763
'Καθένας μας με το φτωχό κορίτσι εκείνο θα ‘πρεπε να συγκριθεί
Που ράβει ένα νυφικό που από άλλη πρόκειται να φορεθεί’
Ο Τσάου Συεσίν*, (1710-1765;), ο ‘Κινέζος Προυστ» καταγόταν από οικογένεια μανδαρίνων του Νανκίνγκ. Μεγάλωσε σε μεγάλα πλούτη και μόνη του απασχόληση ήταν η Τέχνη. Ζωγράφιζε καλά, έγραφε στίχους, αγαπούσε το Θέατρο και μελέτησε τους κλασικούς. Όμως η οικογένειά του έχασε αξιώματα και περιουσία για πολιτικούς λόγους και έζησε την υπόλοιπη ζωή του πάμφτωχος στο Πεκίνο.
«Ιστορία της Πέτρας» ή «Όνειρο Κόκκινων Παλατιών» είναι δυό από τους πολλούς τίτλους του συναρπαστικό μυθιστορήματός του που αγαπώ πολύ. Τα κεφάλαια κυκλοφορούσε χειρόγραφα σε συγγενείς, γνωστούς και φίλους με αντάλλαγμα το κρασί που, έλεγε του ήταν απαραίτητο για να γράφει κι εκείνοι του παρείχαν κρασί για να μάθουν τη συνέχεια.
_______________________________________________________
*CAO XUEQIN
Ερειπωμένες αίθουσες, καλύβια ταπεινά
Εκεί που άλλοτε αυλικοί πηγαινοέρχονταν καθημερινά.


