Σε χέρια φίλων by proxy κι αντιστρόφως: Η 'Οδός' της Καστοριάς



Σε χέρια φίλων by proxy  κι αντιστρόφως:

Στο σκονισμένο μου αυτοκίνητο λόγω θαλασσών και στο καλαθάκι μου με τα καλούδια, τα σπουδαία περιοδικά του συγγραφέα και γιατρού Νώντα Τσίγκα που αγαπώ και θαυμάζω τη δουλειά του.
Έλαβον μα δεν τα δημοσίευσα στο blog όπως συνηθίζω και τώρα που παλιώνουν κι οι γωνίες γυρνούν κι από την πολλή ανάγνωση απέκτησαν 'αυτάκια σκύλου', επιτέλους φωτογράφισα και έστειλα.

Μοιράζομαι μαζί σας για να συστήσω ανεπιφύλακτα διότι πέρα από το κοινό μας πάθος για τον Ίωνα Δραγούμη, οφείλω να επαναλάβω σα μάντρα ιερό:
Η Ποίηση  σώζοι τη Συρία
(όπως κι όλους μας όσους καταλαβαίνουμε).

Δίνω συνδέσμους 
και, με την ευκαιρία προαναγγέλλω ότι θα έχω αφιέρωμα στο Clipart   Radio τέλος του μήνα που αρχίζουμε τη νέα μας χρονιά.
___________________________________
Σύνδεσμοι 
(παρουσιάζω το έντυπο αφιέρωμα που, με προσθήκες, ανατυπωμένο σε 200 αντίτυπα αριθμημένα ήρθε πριν μήνες αλλά ακόμα δεν το έχω αποχωριστεί):
''Οδός- εβδομαδιαία εφημερίδα της Καστοριάς'
και ο Χαρτοκόπτης (όπου κι εγώ δεξιά κάτω)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου