για τα 'ΒΥΖΙΑ' μιλάω― Γρυπάρειο, Μύκονος, 26/4/2017



Στις 26 Απριλίου 2017 παρουσιάστηκε στο Γρυπάρειο στη Μύκονο
το ντοκιμαντέρ  Βυζιά - Boobs
για τα οποία τόσα έχω πει
και είπα και εκείνο το βράδυ καλεσμένη του 
Σύλλογος Καρκινοπαθών και Φίλων Στήριξης Μυκόνου "Δύναμη Ψυχής"
παρουσία των δημιουργών
Λιόπης Αμπατζή και Ανιές Σκλάβου
και ακολούθησε συζήτηση.

  Η ομιλία μου





Για την ταινία
Η πρόσκληση
ΒΥΖΙΑ ΒοοΒs
Ιδέα-Έρευνα: Λιόπη Αμπατζή (Κοινωνική Ανθρωπολόγος, μέλος του Συλλόγου μας)
Σκηνοθεσία: Ανιές Σκλάβου – Στέλιος Τατάκης

Βυζιά... γυναικείο στήθος...
Στην ταινία ντοκιμαντέρ ΒΥΖΙΑ γυναίκες και άντρες μοιράζονται μαζί μας προσωπικές τους στιγμές, που αφορούν στο στήθος.
Μικρές ιστορίες που όλοι τις ζούμε καθημερινά αλλά δεν τις εκφράζουμε γιατί νιώθουμε άβολα να μιλάμε για αυτό.
Η μεγάλη ιστορία, ο καρκίνος του στήθους.

Μετά την προβολή θα μιλήσει η συγγραφέας Δάφνη Χρονοπούλου, για την σημασία του γυναικείου στήθους στην κοινωνική ταυτότητα της γυναίκας και τις συνέπειες της απώλειάς του.

Ακολουθει συζητηση με τους δημιουργούς.


Μαζί με τις προκαταλήψεις για τον καρκίνο, γενικώς τα πράγματα σκουραίνουν ακόμα πιο πολύ για τις γυναίκες που ο καρκίνος τις χτυπάει στο στήθος. Το πλήγμα στη θηλυκότητα τεράστιο, έρχεται αμείλικτο να αποτελειώσει τη γυναίκα στην πιο ευάλωτη στιγμή της. 
Ελάχιστες μιλούν γι αυτά πιο έξω από κλειστές ομάδες με ομοιοπαθούσες. Όμως η Λιόπη Αμπατζή αποφάσισε να μιλήσει ανοιχτά εξερευνώντας ΤΑ ΒΥΖΙΑ με τα επιστημονικά της εφόδια μα και μέσα από τη δική της εμπειρία με τον καρκίνο.
Τη θαυμάζω γι αυτό αλλά και χαίρομαι ιδιαίτερα που με προσκάλεσε να συμμετέχω με τη δική μου μικρή ιστορία, μιλώντας όχι για τον καρκίνο (ο δικός μου ήταν στους λεμφαδένες) αλλά για τη σιλικόνη μου. Διότι ως Τειρεσίας του Βυζιού έχω την τύχη να γνωρίζω από πείρα προσωπική πώς είναι η ζωή κι η κοινωνία για μια γυναίκα δίχως ή με πλούσιο στήθος.



Το event:
https://www.facebook.com/events/1972614446343627/?active_tab=about

Η ταινία:https://www.facebook.com/breasts.Stories/?fref=ts
Δικά μου: TA BYZIA MAS― στο daphnechronopoulou.blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου